Member seangkatan

Ahad, 3 Julai 2011

Keluahn Si Pemandu Teksi..


Biler cakap Teksi..
Ramai orang takut..
Teksi ni cekik darah la...
Pemandu teksi ni perogol la..
Pemandu teksi ni perompak la...
Pemandu teksi ni bwak laju tak ingat la...
So aku jadi bidan terjun dalam bidang ni...
Aku sendiri yang jadi pemandu teksi..
Aku nak tau [er reaksi orang...
Hari pertama aku jadi pemandu teksi pun da macam-macam ragam da..
Ader yg tak nak ikut meter...
Ader yg cakap jalan kite ikut tu jauh...
Macam-macam la...
BAru aku tau betaper susah sebagai pemandu teksi...
TApi Alhamdulillah la aku x penah lagi kene samun ngan penumpang...
Orang kater beringat sebelum kene...
Kal tengok orang tu lain macam jer...
Selamat Tinggal la kawan...
Ader sekali tu aq nak gi sebuah pasar borong...
Der keluarga ni tahan...
Yg si suami bertatu 1 badan...
Gaya memang macam Yakuza...
Tapi isteri dyer memang nampak alim...
Dokong baby plak tu...
Aku bwak la slow2..
Nak tengok btol ker baby...
Kalo balut len macam jer...
Confirm bukan baby...
Diowang balut parang ker...
BAtu nisan ker...
Aku jugak yang susah...
Ok la sampai sini sajer keluhan seorang pemandu teksi yang amat mude...
Aku akan susuri pelbagai lagi pengalaman sebagai seorang pemandu teksi...
ADIOz....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...