Member seangkatan

Sabtu, 12 Mac 2011

12 March 2011

 Hari ni hari bersejarah bagi aq sebab diberi peluang untuk berjumpa otai-otai blog lain di Sedenak. Walaupun hanya baru shaja menulis blog. Namun Cikali mengajak aku untuk menemankan dyer berjumpa dengan Abg Ben, Kak Ayu,Adi, Cik Mat Gebu, Blogger2 UTM dan ramai gi. Banyak sangat nk nyebut. Dengan kehadiran 1tube.com.my menambahkan la kemeriahan gathering tu. Kecik rasa diri aku nak dibandingkan ngan diowang. Walau baru dalam dunier ni, tapi diowang aku macam da lamer kenal. Kepada Cik Mat Gebu thankz la yerk. Makanan yang dihidangkan semua sedap belaka. Karipap dyer, Pergh!!!!sodap. Kalo pnjang umo jumper lagi...
Kpde Abg Ben, thankz sbb bagi smgat...
So antara aku,dia dan kamu masih banyak lagi yang perlu yang belajar..






Sesi Fotografi bersama Abg Ben,( Sowi la yerk tak amek gambar ngan blogger yang len, sbb amek pakai kamera Nikon edaran Sonny Erickson jerk....)









                      Bergambar bersama Tifin Biru






 
Konsert di Booth Hotlink. Artis undangan: Tomok dan Akim. Awek2 kt booth ni usha jer aku suro beli no. maxis. Bukan x nak dik, tapi poket abg der 4, 2 poket depan da isi handset. Poket belakang da isi dompet ngan ubat. Kalo abang beli lagi handset, nak letak maner lak dik....


    





Geram tol la tgok PS3 ni..... Biler la dapat beli












 Tgok cosplayNaruto with Kakashi Sensei. Kat situ der gak Sakura dengan Akatsutki. Tak sempat nak amek gambar ngan diowang.....

7 ulasan:

Kasawari berkata...

salam kenal der... teruskan berblog..

Areef Ibn Naim berkata...

assalamu 'alaikum,

semalam borak2, tp nama pun tk tanya, hehehe... si kasawari tu pun masuk blog die baru tau nama betul die, hehehe...

salam perkenalan n salam ukhwah...

Pai berkata...

kasawari: salam kembali. thankz kasawari. saya perlukan sokongan dari anda juga.

Cikgu Areed: waalaikumussalam. Cukuplah panggil saya pai. terima kasih kerana sokongan anda cikgu.

shahsyaz berkata...

salam perkenalan,maaf sbb x berborak2, sbb nebes sebenarnya..hehehe

Pai berkata...

x de hal r...
lagipun syer bdak hngusan gi dlam bnda2 ni....
so kalo de per2 harap dpt tnjuk ajr...

Sis-Lin berkata...

Woo sempat gak ye singgah Jom heboh tu..kita yg dok JB ni pun x menyinggah..huwaaaaaaaaaa...

Pai..pemalu eh...tp x lokek senyuman...hehehehehe

Pai berkata...

Sis lin..
x per...
snyman x ley bkrang...
x mcam duit...
hehehe..
ala kak lin..
umah syer dkt jer ngan danga..
tu yg snggah skli...
hehehe
kalo dtg JB meh r dtg umah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...